Gigi Berlampu ?

0

Negara Jepun merupakan sebuah negara yang tidak asing lagi dengan kemajuan dari segi teknologi..Selain itu, negara ini turut dikenali dengan pelbagai trend, produk dan fesyen pelik yang menjadi kegilaan para remaja dan salah satu trend terbaru kini ialah memasang lampu LED pada gigi.


Kini, kecanggihan teknologi turut dapat dimanfaatkan dalam dunia fesyen. Teknologi seperti telefon pintar merupakan salah satu contoh aksesori dalam dunia fesyen. Malah, masyarakat Jepun kini mencuba benda yang lebih kreatif dengan membuat komponen-komponen tertentu agar kelihatan sesuai untuk memanfaatkan kecanggihan teknologi dalam gaya seharian mereka.


Mereka memanfaatkan lampu LED agar kelihatan sesuai digunakan di mulut, yang kini menjadi trend di seluruh Jepun. Warna lampu LED dapat disesuaikan dengan pilihan individu yang dapat diubah secara nirkabel pada komputer dan ia diaktifkan ketika pemakainya tersenyum. Ketika tersenyum, gigi akan mengeluarkan cahaya lampu yang berwarna.

Sumber : Sochai

Haa.. kalau tak mampu nak pakai pendakap gigi, boleh la korang beli produk ni hahahahaha

TuanTanah

^^, Terima kasih kepada yang sudi komen, kongsi dan sentiasa memberi sokongan. Jangan lupa tinggalkan link anda di komen yer

0 Komen: